Těhotenství

Jeden z nejkrásnjších okamžiků v životě je bezesporu narození miminka, nového člena rodiny. Jsou to okamžiky, které v paměti zůstávají po celý život.

Dnešní doba je jak pro ženu tak i pro muže velmi hektická, plná stresu, nezdravého stravování a dalších faktorů, které mohou ovlivnit samotné otěhotnění. Statistiky ukazují, že každý šestý pár v České republice má problémy s početím. Důvodem může být i vyšší věk, kdy se páry rozhodnou založit rodinu.

Bio-aktivní mikrovyživující látky mají nesmírný zdravotní význam pro všechny ženy plánující těhotenství, těhotné a kojící matky.

Připravte se na chvíle, kdy nic nebude jako dřív

V době plánování těhotenství, v těhotenství i při kojení jsou na ženy kladeny velké nároky. Pro fyziologický průběh těhotenství je nezbytný dostatečný přísun vitamínů, minerálních látek, stopových prvků, nenasycených Omega 3 mastných kyselin a speciálních aminokyselin. Tyto látky podporují zdravou plodnost a přispívají k optimálnímu vývoji dítěte.

Již od prvopočátku těhotenství, kdy dochází k rychlému vývoji plodu, je v organismu nastávající matky zvýšená potřeba vitálních látek. Potřeba některých mikrovyživujících látek je zvýšená až o 100%. Proto je obzvláště důležité zajištění dostatečného přísunu kyseliny listové, železa, zinku, vitamínu B, jódu a vitamínu D3. Omega 3 mastné kyseliny zejména DHA, jsou obzvláště důležité pro zdravý vývoj mozku, zraku a nervového systému.

Těhotenství není nemoc. Je to jiný stav, kdy se matka nestará jen o sebe, ale musí mít na paměti i miminko, které se u ní vyvíjí.

6 S průvodce těhotenstvím

  • Stres
    V těhotenství na něj zapomeňte ☺ Psychická pohoda dokáže téměř zázraky. Zvolněte, nestresujte se, nerozčilujte se.
  • Strava
    Zaměřte se na svůj jídelníček. V těhotenství je vzhledem k rychlému rozvoji nenarozeného dítěte potřebný zvýšený přísun vitálních látek. Doporučujeme pestrou stravu bohatou na živiny se zvýšeným podílem čerstvého ovoce, zeleniny, celozrnných a mléčných výrobků včetně bílkovin. Maso a ryby by v jídelníčku neměly chybět alespoň 2 x týdně.
  • Spánek
    Odpočinek a spánek je jedna z věcí, které Vám s největší pravděpodobností nějakou chvilku po porodu nebude dopřáno. Užívejte si proto spánku a odpočinku, jak jen Vám to bude umožněno a jak Vám to bude vyhovovat.
  • Správné emoce
    Buďte pozitivní svým přístupem a myšlením. Neobávejte se zbytečně. Užívejte si nejkrásnější období svého života plnými doušky.
  • Styl
    Buďte krásná a stylová i v těhotenství. Sledujte etikety na potravinách a vybírejte si kvalitu. V případě, že se rozhodnete pro těhotenské vitamíny, hledejte ty, které obsahují pouze čisté substance a neobsahují žádné chemické příměsi, které tělo zbytečně zatěžují. Doplňky stravy Pure Encapsulations obsahují pouze vysoce hodnotné čisté substance, totožné s přírodními. Bez přídavných chemických či obsahových látek.
  • Spermie
    Bez spermií by celý tento článek byl zbytečný. Také pro muže platí, že zdravá strava a dobrý spánek může pozitivně ovlivnit vznik nového života. Výživu je možné podpořit doplňky stravy. Například multivitamínový doplňěk stravy s všeříkajícím názvem All in one od společnosti Pure Encapsulations je nejen vysoce obsažný ale také absolutně čistý produkt pro celou rodinu.